piątek, 6 listopada 2015

61.I co mnie tak wkurwia.

Ja w ogóle urodziłam się wkurwiona.
Nadzierałam paszczę...na cały powiat,mateńka załamywała gitki,kto żyw na rękach nosił-.
Wyrosłam i nadal się wkurwiam,otóż na co?
Parę podgatunków pseudo ludzkich mnię uwiera jak kamień w bucie...
Ciotki ,wujki dobre rady,no ktoż Cie nie uświadomi jak starszy rodem ,wiekiem..
Musisz to a sro a tamto jeszcze musisz..
A ja proszę Państwa muszę sie podrapać po czerepie sama...
A może zrobią to za  mnie wszy..a fuj..
Ano urzędy też nie działają motywująco na człowieka..
Tu musisz na wszystko czekać,aż zwiędniesz...spocisz się..dostaniesz drgawek egzystencjalnych czy innych orbitalnych..
Ludzie chorągiewki..o tak to chyba działa na mnie jak płachta na byka..w kolorze jebut krwistej purpury..nimi jak zawieje tak stękają..ciągną stadem ,tam gdzie czują korzyści..
Dupowłaznicy..im głębiej tym milej..i ciemniej..ale im to nie wadzi..brną z miną ,śmiesznym
,wyrazem twarzy ,wiecznie rozdziawionym..,,wyliże odbyt Pani _Panu przewodniczącemu miejskich szaletów,to może mnie ulokuje w swoim grafiku,potrzebuje jego rekomendacji...zatem mus jest lizać..
Wredna jestem to czepnę sie mobigingu...pizdzi już wszem i wobec,sie rozprzestrzenil jak smród po gaciach,ta dostała wiekszą wypłate,ot suka dupy rozdaje na lewa i prawa szefom i podszefom i innym majstrom..zaraz ją wyeliminujemy z kapci...zapamięta ..
Co jeszcze w rzutce wkurwami..
Ano od A do zasranego Z ,zazdrość piłowana na miarę...wsadzę Ci w oko szpilke ..i wyrwe kudła...jak będziesz lepiej niżeli ja się prezentować...u facetów wyglada to inaczej,oni na dzień dobry trzaskają sie po mordach..tak uwydatniają pozycję samca ..
Gwaizdorstwo,a tu już z pyska pianę tocze- żałuję że nie widzicie..
Ja jestem OMG kurwa najlepsza,samochwała w dupie stała u Koziołka Matołka..
Ja to wyglądam,sie ma podwozie...Ty się natomiast z lustrem pożegnaj..
( się nie zesraj i nie zwymiotuj)
Ludzie trzepaki ...ludzie dmuchawki....
To tyle w piątkowym temacie..jestem wkurwioną porcją ,przeterminowanej galarety..
A zapomniałabym...może byście coś czasami o sobie opowiedzieli?:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Można wybrać opcje komentowania naciskając "Konto Google" przy "Skomentuj jako" .