niedziela, 19 maja 2019

139.Tylko Nie Mów Nikomu.


Nikt Cie nie usłyszy..
Nie mów nikomu ...wiatr Twoje słowa ukołysze..
Nie mów nikomu ,ja jestem Bezkarny..
Na piedestale stoję..
Nie mòw nikomu ,nikt Ci nie uwierzy ..
Nie wolno ,nie trzeba ..mòwić nie wypada..
Zmów modlitwe a odpuszczone będą grzechy Twoje ..
Przemilcz,to minie ,zginie w codzienności ..wyprzesz ze świadomości ...
Tylko nie mów nikomu ..
Tu zaczyna sie dramat ,malowany cierpieniem obrazek ..

Miłość,wiara,nadzieja ..
Czyż nie tak miało być?
Umarło ..
Nie mów nikomu ,ja jestem ponad wszelkimi zasadami ..
Wyspowiadaj się,zapomnisz ...
Tylko nie mòw nikomu ..

Jestem zła ,wkurwiona jestem ..
Jestem upleciona z wkurwu ..
Bezsliność ,bezradność,nic nie moge zrobić..
Moge ..głośno mówić..
Film ..utkany z bòlu ...wrył sie głęboko ..
Nie podoba mi się ten świat okaleczony ...
Zło otwiera paszcze ..
Nie tak miało być..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Można wybrać opcje komentowania naciskając "Konto Google" przy "Skomentuj jako" .