niedziela, 16 czerwca 2019

141.Jest Moc.

Już jest ..mam ..
Tylko oczami Jej jeszcze nie rozbieram..
Miłość ..
Jesteście tu???
Huśtawka nie odpowiada..
Nawet jednym skrzypnięciem..
A to znaczy ,że dopiero trzeźwiejecie ..
To powiem Wam krotko ..
Coś sie wydarzyło..
Moja powłoka I ja I Jedna Cząstka Niebieskiej Huśtawki ..miejsca mojego na Ziemii..
Oazy mojej ..
Zagościłyśmy w pieknym projekcie ..
Pod redakcjã Kaji Kowalewskiej 
Kaje wszyscy znamy I czytamy ..
Za sprawą Okrucha ,syna mojego młodszego ..
Wziâł sie I nie bał..
Zdecydował,że tak bedzie najlepiej...
I jakoś wszystko potoczyło sie szybko...
Za szybko może...
A może gdzieś tam w Niebieskim Ogrodzie było mnie zapisane..
Niebieska Huśtawka ..moja wierna ..zardzewiała ..
Obładowana emocjami ..
Jesteśmy sobie na stronach Antologia Miłość w Czasach Fejskultury ..
134 wspòłautoròw..
Rewolta w Miłości..
Mam w tym swòj drobny udział..
Wròcé już za dni parê..
Wtopié się w Miłość..
Emocje same tylko pozytywne wirować bedą dookoła...
Milòść ma ròżne nastroje...
Miłoŝć ma usta czerwone...
Kochani trzeźwiejcie I zachęcam do lektury ...
Miłość na wyciăgnięcie réki.

MIŁOŚĆ W CZASACH FEJSKULTURY ⬅️ naciskając na te zdanie , przekieruje was na strone do zamówień książki. 💗 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Można wybrać opcje komentowania naciskając "Konto Google" przy "Skomentuj jako" .